JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Rabu, April 01, 2009

ANDAI ITU TAKDIRNYA.....

salam...

seronok rasanya semalam...aku balik keje ngan et dan noor jalan kaki...masa aku dh nk gerak balik, aku terserempak ngan kak liza...kak liza ni keje kat unikeb kedai buku kt hukm..ermmm sebenarnya 2 minggu lepas aku ada mintak dia simpankan novel tuk aku..dua2 buku tu penulis yg sama (SITI ROSMIZAH) novel yg aku nk sangat tu selalu sangat habis kt kedai buku MPH ...sakit gk hati asyik xdpt beli..sebab ramai sangat ckp sedap giler citer tu..so aku xnak laa lepaskan nak membelinya..huhuhu...
tp yg best kak liza dh dptkan tuk aku yeaaaaaaaaaaa yeaaaaaaaa....so dengan gembiranya aku mengekor laa dia sampai kedai buku ...sib baik xjauh...sian noor ngan et kena laa tunggu jap .... hari pun cam nk ujan jek masa tu ....mmg kena ujan skit masa balik tu...tp xpek hati tgh senang sebab dpt novel yg diidam2 kan ....



ceritanya xtahu lagi camne...nanti tunggu baca

Tiada ulasan: