JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Rabu, April 15, 2009

JANGAN TEGUR HUHUHU

salam....


sejak kuarnya citer jgn tegur..semangat jek rasa nk tgk ...ada kah citer tu lebih seram dari congkak ataupun citer jgn pdng belakang...aku layan gak citer melayu ni..aku rancang tgk hari rabu sebab murah skit..dan tempatnya mesti laa kt mines..so boking pagi lagi..tp online pun dh lain skrg ni..aku bertolak dari opis kul 5..amik et dan noor kt umah dan terus gerak ke mines..sampai sana xdek laa jam ke apa ke..pelik plak aku rasa....selalu kalau balik umah family aku mesti jam huhuhu...xpek laa rezeki nk ronda kt mines laa



sebelum wayang start..kami ronda2 dulu..sebelum ronda tu aku beli jam baru kekeke..ala yg murah jek laa..yg mahal xmampu laa plak...pastu g avon plak..aku nk beli perfume..yelaa yg lama dh habis,...so dpt gak beli..ada gak barang avon yg lain aku beli..pastu gerak plak kt tempat2 hp..siti nk beli hp baru...tp servey jek laa dulu..


pas dh pueh hati..rancang nk g makan dulu..so lepak jap kt kat food court kat mines...spices of malaysia hehehehe...ok gk makan kt sini..walaupun dh bayak kali g mines, tp bru 2 kali aku mkn kat sini..sebab selalu g kfc atau mdc jek huhuhu..aku order nasi goreng usa ngan abc ..

tempat makan kt mines tu


selesai makan kitaorg gerak ke surau sebab dh magrib..so masuk wayang kul 8.10 saje pilih waktu ni sebab senang nk solat magrib...pas jek solat terus gerak ke tempat wayang...lom masuk lagi..lepak jap..sebab masih kenyang so xdek laa beli pop corn ke apa ke...huhuhu mengah tu kenyang sangat...


kt tempat wayang kami duk belakang sekali hehehe..mmg port yg kami suka ... sib baik aku bawak spek..aku ni rabun jauh..kang kalau xbawak apa yg aku leh nampak kekekeke...yg best kawan aku si siti tu siap warning sapa yg penakut jgn duk sebelah dia...padahal dia yg handal penakutnya kui3...


mmg lawak cik siti ni laa...siap bawak tuala kecik dia nk lindung mata kunun kekke..sib baik aku leh control skit..aku bab citer hantu ni xlah takut...tp kalau kisah cam anaconda ke, cam pembunuhan kejam ke..mmg aku seriau skit kekeke..citer2 camtu leh sentap jantung ooo...hantu ni ehehehe..citer dia xtakut sangat pun ...

pas habis tgk wayang kami xg mana2 pun...terus balik umah anto siti kt opis amik motor...pe pun citer jgn tegur ni mmg best laa..lagi best dari citer2 sebelum ni..pe pun kami enjoy

selingan2 kt mines huhuhu


Tiada ulasan: