JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Sabtu, April 18, 2009

KERJA LEBIH MASA

salam...
tetiba jek aku rasa nak keje lebih masa sebab nk masukkan skit duit tuk belanja g bandung indonesia nanti hehehe...saje nk menambah bajet skit..yelah bajet yg sedia ada tu xmau laa diusik..so dpt skit pun jadi laa kan..dari xdek apa langsung...
aku janji ngan hafiz nk ot sabtu dan lepas waktu keje kejap...so masa hari sabtu tu aku dan yus g keje sama..sebelum ke opis byk tul tempat persinggahan kami ni...mula2 g bekpes..pehtu g kedai runcit beli ehem2..akakaka..so sampai opis dalam kul 11 lebih..tgk hafiz ngan gjah ado...gjah sibuk main internet...hafiz dan aku dh mulakan keje menrincih kertas2 yg mmg dh membukit kat pantry..dlm tgh buat keje..dtg anne dan anaknya yg cumel tu..cumel sungguh si ahmad tu ..aku kt opis kejap jek..sebab hafiz ngan gjah kuar opis dlm 4.00...


hafiz ngan gjah dan si ahmad

hasil rincihan aku kekeke

anak sapa laa yg sihat ni akaka...


aku plak?..akakak..xbrani nk duk lama kt opis yg dekat ngan bilik mayat ni ...so dari apa2 jadi aku blah ke opis yus kt kewangan..lama gk aku kt opis yus ni..dlm 6.30 rasanya...huh penat...

hasil keje nordiana norshah kekeke

Tiada ulasan: