JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, April 05, 2009

NOOR, ET DAN YUS TIDO UMAH AKU...DAN KES BOM ATOM AKAKA...

salam....

kadang2 bila baca balik blog aku ni, byk kisah aku masa hari minggu hehehehe..biasalah malas update blog..tp kalau rajin tu rajin sangat plak ...

hari jumaat mama ada call suh aku balik cepat sebab tasha turun darah...aisey apa plak ni..siannya adik aku ni..dah laa lama nk tunggu zuriat jd camni plak...sib baik doktor kata rahim dia kuat lagi,...so masih ada baby tu...tp takut gak..mana tau xdek rezeki dia nk menimang anak..kuasa Allah..xdek sapa leh halang..ada rezeki insyaAllah ada lahh..

hari jumaat tu gak yus call aku nk ikut balik sama...ok gak tu..sebab abg syam jemput g kenduri adik dia..so aku ada member nk g hehee.xlah sensorang kan kan...sepatutnya nk ajk noor dan et ikut sekali tp tu laa ada exam tuk amik lesen kete..so hari kenduri baru diaorang dtg..balik dari keje yus mintak tlg g care4 kt sri petaling amik barang katanya...ingt barang apa rupanya beli brg kemas ceh kena tipu aku ngan dak sorng ni...on the way balik aku sms adik aku ada ke mama masak kt umah ...adik aku balas xmasak...sebab ada kenduri..so yus wt keputusan makan kt restoran limau tebal...akaka..xlah limau nipis..sedap gak..aku order nasi goreng USA..yus order nasi goreng belacan kut...akakaka alamak ada ke..aku xingat laa plak...airnya plak best giler..aku lupa nk snap pic..tp menarik oo..yang bestttttt yus banje... kiranya hari jumaat hari yg bahagia laa gamaknya..sebab 1 hari aku xkuar duit sebab org banje...pagi et banje nasi goreng ayam madu, tgh hari makan KFC k.putri banje..malam yus plak...kiranya hari jumaat hari mengemukkan lagi badan aku ni..wakakakaa..


sampai umah tinggal adik jek..mama tido kt ukm sebab tlg majlis cikyah..abh plak tlg sama tp xtido sama..soknya plak bersiap nk ke majlis farah..sebelum tu pagi yus kena masak nasi goreng hehehe..ado plak tetamu yg masak...tp ok laa tu kan kekeke..janji nk amik noor ngan et kt komuter dan terus g majlis farah kt dewan gemilang ukm bangi...sampai sana xdek laa ramai sangat ..ok laa tu..mama ngan abah jd org dapur tu...pas g majlis otw balik singgah plak makan cendol...uihhh sedap giles sebab tgh panas kan...pas lepak jap balik umah..tgk mama dh balik kekeke..pas asar kita org g nilai 3..nilai 3 ngan umah dekat jek..so xdek masalah nk g lambat skit..kali ni aku ajak dillah sekali..nak dekat magrib gak laa kt sana..aku cuma beli tdung jek...yg lain ada laa beli skit2..tp yg best masa kedai yg lasttt kawan aku sorang ni mmg buat kelakar laa akakakaaka....sampai berair mata aku ni..dia leh lepaskan bom atom yg leh tahan gak gegarnya kedai tu wakakakaka...namanya dirahsiakan kang xpasal2 dia baca blog aku kes naya jek kena hamun (walaupun mmg nk letak jek nama dia kui3) mmg masa tu aku sakit perut gelak...nasib laa ko kawanku kekeke...

balik dari nilai kami balik terus ke umah...lupa sebenarnya kena masak kt umah sebab mama g kenduri lg kt umah jiran..byk tul jemputan mama aku g...aku masak telur rebus sambal jek...makan2 relax sambil tgk konsert...kemas2 mandi tdoooo

program ahad mmg dah ado...aku rancang ke jusco jek..leh tuko rebate yg aku dpt..aku g pas makan...dlm tgh hari gak laa lg pun leh terus balik umah sewa...aku pegi ber3 jek sebab noor dating ...g kenduri kawin ...pas balik dari jusco kitaorg lepak kt 'sup meletop' best oo makan kt sini...sempat gak jumpa dikyu yg nk anto borang mintak keje kt ppukm...dah kenyang balikk umah sewa...pe pun hari minggu mmg penat ....yg best yus, et dan noor sudi tido umah aku...dan xdpt plak mama aku melayan..sebab bz beno penuhi undangan...dan cuti minggu ni mmg best dan ado kenangan yg xleh lupa kes bom atom tu akakakak...

Tiada ulasan: