JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Selasa, April 14, 2009

PELANGI & HEPY BESDAY TO NOOR

salam...

selalu kul 7 aku, et, noor dan yus terkedek2 jalan kaki kt tempat keje...baru2 ni jalan kaki aku ternampak pelangi...huuuuuuuuuuuu cantik giler...cam rasa dekat jek ngan kitaorg...so aku snap pakai hp aku..hahaha tp jelas gak kan...nk tgk?? ni diaaa



bukan aku jek yg amik pic..si yus et pun sama gak..cam nyaman jek rasa tgk pelangi tu..bukan senang tau nk tgk..

baru2 ni gak kawan aku si adik ni (noor) sambut besday yg 23 tahun...yg best dia dapat kek beso dari kekasih hatinya si ipin..yg ni pun aku kenalkan gak..xsangka ada jodoh rupanya diorang ni..xsabo nk tunggu hari pertunangan diorang ni..pe pun aku seronok tgk diorang ni..so balik pada besday si noor ni..sehari sebelum besday dia ni..malamnya tgk noor dhsiap2 pakai tudung kuar umah...cam dh agk yg dia jumpa ipin...xlama pas tu dia bawak masuk 1 kotak leh tahan besonya...si noor tgk cam terkejut pun ada..sekali dia bukak huiiiiiiiiiiii kek tu..beso siut...angka 3 lagi..pe lagi tgk noor cam terkejutt giler..muka dia cam xleh nk kata apa..romantik dak si ipin ni..mesti noor seronok kekeke..dak2 umah aku pe lagi..amik hp dan kamera memasing snap pic...pe pun noor HAPPY BIRTHDAY TO U...semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki..semoga berbahagia ngan ipin..sehingga ujung nyawa..aminnnnnnn


aku dan noor dan kek besdaynya


Tiada ulasan: