JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Sabtu, April 25, 2009

ADIK AKU XCDENT


salam

hari khamis yg damai...ermm damai ke? boleh laa kiranya..pas balik keje aku, yus, et dan noor ke paso malam cam biasa..aku beli nasi putih lauk daging rendang...cam biasa pas makan lepak2 depan tv sambil tgk matahari kt tv 3..sedap gk citer ni...kadang2 aku layan gak citer indon kat tv9 'dekat di hati' citer aqso dan madina..leh tahan gak citernya..sambil lepak2 et dan noor pelawa makan kueh tat rasanya...comel..tp sedap ...



malamnya plak..sambil lepak2 tgk tv..tetiba hp aku bunyi tgk kt hp 'umah bangi' call..so aku ingat mesti mama or abah ke yg call mana tau nk pesan apa2 sebab mama aku g terengganu malam tu..so pelik rasanya sebab dh lewat gak dlm kul 10..xkan x bertolak lagi..so aku angkat laa..dgr sora lelaki..kata aku kt mana...rupanya adik lelaki aku si azli..dia sampaikan berita yg adik aku yg bongsu xcident..aku terkejut gak..aku tanya kt mana..tp azli xjawab..dia kata dh sampai hospital serdang..laaaaaaaaaaa cams erius jek bunyinya...azli citer adik aku yg nama zizi ni jatuh motor balik dari pasar malam...sama plak hari paso malam kt umah aku ngan paso malm umah mama aku..so aku maleh nk tanya lagi sebab adik aku si azli ni sibuk jek pasal motor dia yg dh hancur tu..bukannya dia risau adik dia tu...huuuuuuuu..hangin gk aku dibuatnya..so aku call abah aku..abah aku jwab dia dh otw ke spital..ooooo so ok laa skit...aku nk kesana tp abah kata xnyah..aku call tasha plak..dia tekejut gak..so dia kata dia pun nk ke sana..sebab mmg dh kuar g makan..so aku tunggu berita dari adik aku jek..

tasha ada call sambil tu..kata muka adik aku teruk skit..belah kanan sebab terseret ke jalan raya, nasib baik xdek kete yg hentam dia plak..sebab pas dia jatuh terus pengsan...darah mmg dh banyak kt baju dia..tp bila sedar dia cam steady jek...huii bangga jap..dasyat2...teruk camtu leh steady lagi ...nk gelak pun ado...so aku xdapat tgk adik aku sementara waktu ni..sok kena keje..tp rancangan nk half day jek..

soknya aku keje cam biasa...dlm kul 10 lebih adik aku call kata dia xleh nk lama kt umah sebab ada keje nk buat kt opis ...mintak tlg aku half day jek..so mmg dh rancang gitu..aku ok kan aja..yelah sapa plak nk jaga adik aku yg sorang tu...aku balik ke bangi dlm kul 12 lebih..terus jek ke opis tasha sebab adik aku g cuci luka..so ok laa..sempat plak g jusco ngan tasha kekeke..nk cari baju..aku xbeli apa pun..maleh laa

dlm kul 4 aku sampai umah..tgk adik aku terus...punya laa terkejut aku tgk..dh cam zombi kg pisang...akakakakaka...ish jahat aku...sempat laa snap pic ....sebagai hadiah sebab xcident akaka..aku belikan dia bubur mCd jek..habis menda lain xleh nk makan..so akak dia jek laa yg bedal...sian gjie..dh xencem...huhuhu..xpek laa asalkan dia selamat...aminnnnnnn



hensem tak???

Tiada ulasan: