JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Khamis, November 13, 2008

TAKLIMAT PERKHIDMATAN DAN KPSL

malas sebenarnya nk g taklimat tu...tp kena gak pegi sebab nanti bila jawab soalan semua xtahu..so takut nak ulang peksa plak ..xmo laa...

so selasa dan rabu aku ada taklimat kt ukm bangi....bilik senat...selasa dari kul 8.30 sampai 5.00 ptg...rabu plak dari kul 8.30 sampai kul 12 lebih jek..pas daritu aku balik umah mama..makan nasi lauk ayam kari dan sambal ikan bilis...huiiii kenyang...

aku balik dari umah mama kul 3 ptg...balik terus tido..iskkkkkkk ngantuk banget...

















et...aku dan fid..hari ke 2 taklimat














aku dan et....peace..


aku dan fid....heh...

2 ulasan:

s.c.h.u.l.t berkata...

sehati sejiwa?

perasan kaler mesti sama klo tngkp pic.. mcm kaler tema plak..hehe

NaNa berkata...

sememangnya akakak....dh dirancang :P