JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Rabu, Disember 03, 2008

YEAHHHHHHH CAYOK-CAYOK

dear diary

agak lama gak aku meninggalkan blog ni, sebenarnya banyak sangat aku nk citer .... nk mula dari mana?...erm..alhamdulilah aku dh mula duduk di bilik yg lain, aku cam lega yang teramat sangat berada di bilik lain..cam best jek...aku berpindah di bilik baru pada hari sabtu 29/11/2008 wah siap ingat tarikh tu...kebetulan mmg aku x balik pun minggu tu..so hari tu mmg aku terbangun lambat, aku kalau cuti hari minggu pas subuh tido mmg xingat dunia..aku pening camne nk kemas..brg banyak giler..sib baik atas pertolongan kawan2 dpt gak aku setel keje tu..sampai berpeluh2 1 badan ni eheks...

ermmm hari khamis aku posa aku berposa, sib baik ada kawan..et join skali..tp hujan masa tu..ingt nk beli buka posa kat pasar malam..last2 skali makan kt luar ngan et, noor dan fid...ni menu2 kami
















nampak cam sedap tp kan ....kureng kui3...pe pun dh rezeki kita makan jek laa...tp musim hujan masa tu mmg best tido .... almaklumlah semua dh jadi cam ular sawa...
1-3 hb disember aku ada exam KPSL exam ni penentu untuk kenaikan pangkat aku..tp tu laaa aku et dan fid leh laa tahan duk study ...tp keputusan entah laa camne..kesempatan yg ada aku tinggal ngan umh family aku yg sememangnya kt bangi, rindu ngan mama dan abah sebenarnya..kebetulan adik aku pun dh habis SPM..tu pun xtahu laa camne...harap2 dia leh skor...
selama aku bz ni...sedih laa aku xdek pun dpt sms dari dia...ermmm mmg dh majuk tul dia ngan aku ek..xpek laa aku pun xharap pun..hpe dia leh jumpa org yg lagiiiiiiiiiii cantik dari aku...namanya pun lelaki..pentingkan kecantikan luaran dari dalaman..entah laaa...
skrg ni berdebar tunggu keputusan peksa camne...arghhhhhhhh...


Tiada ulasan: