JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, November 02, 2008

TAJUK APA NIH???? AHAKS


dear diary.....



hari ni aku gaduh ngan 'dia' , 'dia' tu bkn laa pakwe aku..tp mmg sesorang yg suka menyakitkan hati aku..pe dia nk sebenarnya...aku sendiri pun xtau..kadang2 aku pelik apa laa yga da pada diri aku ni? nk kata lawa ..ciptaan tuhan ni...xbaik plak kutuk2..so aku redha jek..nk kata perangai aku baik??? ermmmmm xsemua sempurna dimata aku rasa..tp kenapa dia beria2 sangat...kenapa dia suka camtu?..argghh xfaham sungguh aku dibuatnya...

malas laa nk pk..

cuti hari minggu aku dinamakan hari makan, aku mmg kuat makan laa skrg nih..badan jgn ckp dh macam dipam2 lg...hari sabtu aku ke umah noor...rakan serumah ku yg tinggi lampai dn comey...sampai umah dia pun dh lewat...sebab sebelum tu aku ke umah mizah..kenduri kawin bersama fid dan siti...tp kejap jek peginya..siti pun nk ke umah family...

aku kuar umh ngan fid pas zohor, dia ke umh kakaknya dn aku amik et dan yus terus ke gombak ke umah noor..tp mkn mmg best laa...lauk ayam masak gulai, ikan goreng, sayur campur, serunding...air plak air pepsi rasanya..aku pun dh lupa...aku sana sampai kul 5..tu pun sebab penangan citer hindustan yg best kt tv3 .... xsempat nk jumpa mak ayah noor ..tp xpek laa xdek rezeki...

mlm plak aku ada rancangan jugak..pehi tgk wayang citer the coffin...ermmm citer dia xdek laa best sangat...tp boleh laa kalau nk tgk...cuma lembab skit...cuma ada lah terkejut2 skit...aku pegi ber5...aku, fid, yus, et dan noor...aku sampai awal gk ke sana...ramai gk laa org...yg kelakarnya...aku jumpa vcd yg dh lama aku nk tgk vcd kuch kuch hota hai..tp kedai cd ni aku maleh nk masuk...kawan masuk tgk2 ada plak vcd ni..so aku xlah lepas peluang nk membelinya...

oh ye, aku dpt tau nai nk kawin dah...alhamdulilahhh syukur..jodoh dia ngan ayen gak...tp aku risau pun ada gak ...tp xnak laa pk plak camtu kan?..kadang2 aku ni jahat laa plak...nai dn ayin..akak harap korang berbahagia hendaknya aminnnnnnnnn

Tiada ulasan: