JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, November 09, 2008

KE MELAKA

hari minggu kali ni aku xbosan, sebab sabtu ahad aku berjalan2..kali ni aku ke melaka..g umh housemate ku yg bernama nai, g sama2 ngan housemate aku yg lain, 2 kete bawak ....kete aku dn kete fid..tp xpek laa 'tong2' laa kan..almaklumlah tgh bulan..kete aku yg naiknya 3 org jek..yus, adik aku dan suaminya...kete fid plak nor & et...



kami bertolak dari umh sewa kul 10 pagi, sampai lupa plak baju2 yg dh dibasuh xsidai2...teruk tul..ni semua gara2 dh leka laa...huhu...perjalanan aku alhamdulilah berjalan dengan lancarnya...xdek plak masalah kereta rosak atau apa2 jek yg membantutkan perjalanan ke melaka...cuma kejap jek sesat skit..tu semua gara2 tulis plan xbetui...pengantin pun 1 hal..dlm pelan kata jumpa surau..last2 bukn surau yg aku jumpa tapi kuil india ...adehhh bila plak surau tuko jadi kuil...sib baik cal, sampai gk tempat yg dituju...



kisah housemate aku yg sorang ni unik skit sebelum kawin ..macam2 masalah yg jadi kt pasangan nih...sib baik ada gak jodoh gk diorang ni, alhamdulilah dh selamat bergelar suami dan isteri...aku harap nai bahagia bersama ayen...walaupun dia buat akad nikah jek...xdek buat sanding2...xpek laa slow2..mana tau aku dpt g sanding diorang plak...



balik dari melaka aku mmg terasa penat...aku kena antar adik aku ke umahnya dan aku terus ke cheras...sampai cheras tetiba teringin makan aiskrim McD huhu...'move it'...ahaha...siap drive tru jek..maleh nk parking2..aku g kt petronas sgi besi jek..sib baik xramai masa tu...



malam plak aku betul2 terasa penat bdn..sampai nk dh terlelap jap kt depan tv... tp sempat lg layan citer hindustan sebelum terlelap ahaks...



aaaa windu laa kt family ku..lama dh xbalik....ngeeeeee

Tiada ulasan: