JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Selasa, Mei 12, 2009

BERCUTI DI TAIPING PERAK....HARI KEEMPAT

Salam...

hari ke 4 ni yelah hari last day kami kt taiping perak...makcik pagi2 dh masakkan nasi goreng yg sedap tuk kami...aku dan kawan kuar rumah lambat sikit...pas mengucapkan selamat tinggal..ceh skema plak kekeke..


sempat amik pic seksi makcik dan pakcik kekeke

Rumah Pakcik Makcik Yus..yg Tenang...


sementara nak antar adik yus balik hostel tp sebelum tu cuba nasib singgah kat doli kuey teow..yelah malam sebelumnya cam frust jek xdpt merasa..so akhirnya dlm kul 1 kut dpt gak singgah makan kt situ..lama gak nak menanti makanan aku siap..aku order kuey teow yg special..sama cam nor..yus dan et kuey teow biasa..dan kema plak mee kuah..



Menu2 Kami...




ni yg Special punya


ni yg biasa


ToTal


selesai makan, kami wt keputusan singgah jap kt taman tasik...nak snap tempat yg cantikkkkkkkkk sgt kat situ...aku suka tgk tempat ni sejak tgk citer 'SEPI'..mmg cantik...damai jek..sempat laa snap2

pastu kmi ke hostel adik yus tuk antar dia ke sana...pas dari tu kami terus ke highway dan balik ke kl...tp tu laa jalan jam tu...walaupun slow sib baik dia bergerak...kaki mmg sakit laa..walaupun aku pakai kete mama aku yg auto ni...kalau kete aku...mau kram dua2 kaki..sebab manual huhuhu...pe pun percutian kali ni mmg best..dan insyaAllah nk dtg lagi..kalau makcik dan pakcik yus sudi heheheh..pe pun thanks to yus dan et..sebab sudi bawak kami jalan2 kat bdr taiping.

Tiada ulasan: