JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Selasa, Januari 20, 2009

REHAT HARI MINGGU YG BEST

hari minggu ... semua bercuti lama sempena tahn baru cina..best gak cuti lama ni...aku balik bangi pun hari sabtu sebab dgr jam giler..sib baik aku x duduk jauh cam kelantan ke terangganu ke...johor ke...hari sabtu aku balik ngan et dan yus..anto diorang kt lrt bandar tun razak..pastu aku terus gerak ke bangi...sampai umah ramai plak yg xdek..mana tah diorang g...dan isnin ada majlis tunang kakak kepada awek adik aku...kira dh kenal gak laa dia ni..so aku ramai g ke umah dia ke n9..so secara automatiknya kami balik kg...sampai dlm 12.30..ingat kan majlis selepas zohor tp rupanya2 sebelum zohor..pe nk buat sampai kt umah diorang pun majlis dh selesai..so makan jek laa..

g sana 4 kete tuuuuu....so kebetulan pakteh ada ajk g beraya kt umah bos dia kt PD..heh...seriau gak..dgr citer kt sana byk anjing beso2..aku dh ler takut anjing....sib baik umah bos dia xdek laa anjing...kira ok laa..kami cuma mkn limau dan minum air tin..

pas dari tu kami terus ke pantai...blue lagoon..dgr citer tempatnya menarik tp xbest nya kotor giler..aku sampai pun air tgh surut dpt gak laa ke tgh laut (konon2) sebab air surut...amik pic bapa2 keping...dlm masa amik gambo tu...ada mamat ni tegur ..aku ingt sapa..rupanya uncle aku yg duk klang..bercuti kt PD...keciknya dunia...dia ajk g hotel dia..so kami semua lepak jam kt hotel tu..dgr dari uncle aku sepatutnya ptg tu gerhana matahari pas asar..tp setakat aku lepak situ lom ada lagi...

pas tu kami terus g makan tuk malam..padahal ptg...hehehe...g lepak kt atas bukit skit tempat mkn ni..tepi laut best giler...sempat tgk matahari terbenam..kuasa Allah..cantik sungguh

ni masa semua org family aku berkumpul..susah sebenarnya nk kumpul semua org ..apa yg pastu aku seronok sangat dpt berkumpul walaupun masa tu terhad sangat..

selingan ......







Tiada ulasan: