JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Selasa, Januari 13, 2009

IMEGRESEN ERMMMM

pagi aku ke imegresen untuk wt visa...alhamdulilah aku sampai sebelum nanti ramai plak yg tertunggu aku plak..aku, rizal dan ayu sampai kt imegresen kul 8.45..sampai kt situ abah ngan mama dh tunggu...sib baik xramai yg dtg..xlama pas tu agen yg kami join tu dtg...sian abah..asyik ada org call tanya pasal keje..kul 9 ada gak group kami yg dtg..tp xramai..sorang2 dtg..tp 1 jek laa..ni janji org melayu..mmg ramai yg xtetapi masa...aku dan rizal dh risau sebab ayu nk masuk keje xlama pas tu...pe nk buat mama terpaksa cepatkan sebab ramai yg keje..dh selesai kami balik...tp pada yg sama aku risau xtahu mama balik ngan sapa nanti...
pe pun xsabar nk terbang ke medan..hope semuanya berjalan ngan lancarnya amin...

Tiada ulasan: