JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, Oktober 11, 2009

HEPY BESDAY TO ME..AND SELAMAT BERTUNANG NOR...

salam

hahaha...dh makin tua umo ku ehekks..selamat hari lahir ku yg ke 28 thn pada 10 / 10 /2009..huii rasa dh tua plakz..pe pun aku bersyukur masih lagi bernyawa dan meneruskan kehidupan ku..best gak dpt wish dari kawan..hadiah xpenting,,yg penting ingatan kawan2 dan adik2 ku ...mama ngan abah xigt plak huhuhuhu..
pada hari besday ku...berlangsung jugak pertunangan noor dan ipin..ni pun kira hadiah terbesar jugak bagi aku...aku bersyukur persahabatan diorang telah melalui fasa yg seterusnya..aku harap sangat2 pertunangan noor dan ipin tak menghadapi dugaan yg hebat..semoga mereka selamat ke fasa alam perkahwinan dan seterusnya berkekalan hingga hujung nyawa...aminnn...

asyik menjodohkan org ...jodoh aku bila plak???..ahahaha..aku pun xtahu laa..aku maleh nk pk..biarlah ianya berjalan seperti yg diaturkan olehNya..ada jodoh insyaAllah adalah kan kan???..xmau laa menyesakkan pikiran...biarlah org bertanya "bila nk kawin"?? adeh soalan tu dh jadi irama dan lagu kt telinga aku ni..lom lagi masuk rentak dangdut ke rock ke?..sodap skit telinga den ni haa wakaka


p/s...gelagat kami semasa rombongan lambat sampai...jalan jam tu..pe pun majlis tetap meriah..selamat bertunang nor...akak sayang ko tau