JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Jumaat, Oktober 30, 2009

CUKUR JAMBUL ALEESYA

salam

sejak hari khamis lagi mama suh aku balik sebab umah jiran aku ada wat kenduri tuk anak ema ... baby pompuan tu namanya aleesya adrina yusri..xsalah aku laa..aku panggil leesya jek dia wat cukur jambul genap umo dia 4 bulan hari sabtu lepas....tq ema sebab sudi jemput kami sekeluarga...kebetulan mama dan abah xdek g konvo adik aku si azli...majlis tu aku datang ngan si tasha jek..hubby si tasha plak keje..so kami berdua jek ke umah ema..alaaa umahnya pun selang bapa umah jek ... lg pun kami dh kenal sejak kecik lagi..so xdek laa segan pun hehehe..kadang2 cam xcaya jek kawan aku ni dh kawin..dh dua anak pun..sepasang plak tu..tahniah ema..comel sungguh si leesya nih..leesya kena suka tau teddy yg cik nana bg tu ehehh..
oh ya..aku dan tasha pun wat gak potong jambul si leesya ni..1st time tu kekeke..mekacih ema bg peluang merasai cukur rambut leesya yg cute tu
pe pun ema..aku ucapkan tahniah atas majlis ko...semoga aleesya menjadi anak yg solehah..amin

kawan masa kecik2 ehe


Aleesya yg Cumel

Marhaban



Majlis mmg meriah..cam org kawin dah..pasni aku harap ada rezeki majlis bakal anak buah plak ekekeke

Tiada ulasan: