JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Selasa, Ogos 18, 2009

RINDU PADA YG TELAH TIADA

salam.....

ermmmmmmm.....rindu laa kt arwah nenek aku dan arwah si dia...ingt lagi kalau nak puasa ni wan (nenek) laa bising2 suh balik kg sebab nk buka posa sama2..kadang2 sebak gak rasanya..xdek wan cm sunyi jek..rindu nak rasa masakan wan...rindu segala2nya...aku harap atuk sihat...dpt sambut penuh puasa thn ni...dan beraya bersama aminnnn

dan si dia...ermmmmmmm teringat buka posa sama2 dulu..kalau dia xdtg kl aku yg ke johor..kt senai..adehhhh tetiba jek rasa pedih sangat hati aku ni...rindunya kt dia..nape aku ni ek..org dh xdek..tp xsalahkan?..dh dia yg melekat kt hati aku buat selamanya..xdek lagi org lain...nape ye susah sangat aku nak melupakan dia?..apa pun adi..semoga dirimu berada di kalangan org yg beriman..dan rohmu dicucuri rahmat aminnn...

Tiada ulasan: