JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, Ogos 09, 2009

HUJUNG MINGGU KU

salam...

urmmmm hari minggu?..aku xbalik lagi umah family aku..sebab apa?..mama dan abah dan adik2 beradik aku ke morib sebab ada family day unit abah aku..aku pun dijemput gak sebenarnya.,.tp maleh nk g dan mmg ada keje nk buat pun...keje pe?..akaakkakaka bukan aku pun yg mengemas..aku masak jek..tlg laa gk sikit2..dak kecik nama dia cik siti salmah the itik dan yuza masuk bilik..selalunya dema ni tido luar ...

kebetulan area umah sewa kitaorg tu ada kenduri kawin..dijemput gak..tp kan...biasa laa..semua penghuni dlm umah tu pemalu termasuk laa yg menaip ni haa..caya x?..percayalaahhhhhhhhhhh....lalalaala...


ok hari sabtu...aku bangun kul 7...erk wakakaka...ye ke..ala tipu sunat ye...rahsia laa kul bapa aku bngun...uhuuhu..pehtu bangun2 et the itik dh nak ready blajo bawak kete..noor plak nk g kenduri..yuza kemas skit2 barang2 dia nk masuk bilik...fida awal2 dh kuar amik exam dia..k.suri???..ermmm tdo kut hehehe...tgh2 mamai tu aku putuskan diorang berkemas dan aku masak...nk tlg pn xleh barang diorang...sikit2 tu ada gak laa ...xlama pas tu k.suri g JJ plak..tinggal laa aku ber4, noor g kenduri dan et dh blah g blajo bawak kete..dn tinggal laa aku dn yuza...lama gk aku menempek kt dapur tu...aku masak ikan bilis sambal dan sayur goreng jek...


pas jek msk..aku tlg skit2 yuza...pehtu makan..dan paling teruk skali dua2 xmandi ...ish2 apa nk jadi laa yuza ni kekekek...dh kemas2..makan2 baru laa relax skit..masa ngah makan dak kecik ni balik...dh cam org xmakan dh...lapo beno aku menengoknya..almaklumlahh nama pun dh kecik...pehtu cepat beno plak laponya..pecah rekod oo dia ni..makan sampai 3 round..huiiiiiiiiii dasyat2...


apa pun bilik aku yuza dan et dh lawo...rumah pn dah lapang..leh laa 20 org lagi nak masuk...huhuhu....


soknya pagi gak laa aku bangun...ermmmm pagi xbapa pagi laa..rancang nk g nilai 3..aku nk beli suar...nor plak xg mana..et dan yuza pun xg mana..so dlm kul 11 gerak laa kami ke nilai 3...aku kuar ikut tol bukit mahkota...isi mnyak..terus sambung perjalanan..mula2 singgah dulu beli tikar tuk bilik...kt sini xlama pun sempat laa yuza dn et jadi pekerja sementara disitu..siannnnnnnnn


sian keje jual tilam kekeke





pas jek beli tikar,.,.kami ronda2 lagi,,yuza nk cari cadar...tp xjumpa..g plak beli suar aku...pehtu g try beli suar yuza plak..tp xbeli sebab xselesa katanya...dak kecik dan dak lampai menrengek lapo...siannnnnnn lupa dak kecik cepat lapo....kami g laa menuju ke limau nipis kt bangi...yg special kt sini airnya ...ni haa...

sedap weh

yg lain2 makan nasi biasa jek...lauk cmpur...pas jek makan..kami gerak plak ke mines..konon nk tgk skrip 7707..last2 citer lain..citer ni haaa...

muka xbleh blah kekeke

citer dia leh tahan..kelakar gk...pas jek tgk wayang balik terus...teruskan basuh baju...huhuhu..letih tulll..tq

Tiada ulasan: