JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Khamis, Jun 18, 2009

PROGRAM 5S BERMULA KEMBALI

salam...

ok kita citer pasal program 5S, dh bermula 2 tahun lepas..tp kan disebabkan sifat maleh aku nak mengikutinya..aku dh banyak ketinggalan..walaupun markah audit aku xdek lah menghampakan kekeke..aku still lagi buat..tp xlah segalak ketua2 zon yg lain..so aku nk cam cool and steady jek kekeke..tp skrg ni semangat aku berkobar2 untuk persaingan ngan zon terdekat aku..iaitu zon kasturi..heeheh..kira sihat apa..ada keyakinan nak buat yg terbaik...tp kan...

dalam minggu ni banyak menda yg aku buat..yelah 2 tahun lepas aku dilantik sebagai ketua zon bagi ketogeri pejabat am..adeh malas tu nk ada tanggungjawab bagi program 5S (susun, sisih, seragam,sapu dan sentiasa amal) yg beso camtu..tp aku sahut gak cabaran ni..lagipun dia memenuhi dalm senarai SMPK (sistem maklumat penilaian kakitangan) aku..so untuk itu..aku tgh berusaha kembali jadi ketua zon yg bertanggungjawab kekekek...walaupun kemalasan aku ni dh tahap kritikal...

so permulaan ni bermula sejak audit yg dtgnya xmenentu..suka hati diorang jek nk buat audit tu bila..xnak kelam kabut cam selalu..aku dh mulakan langkah untuk mulakan kembali apa yg aku tinggalkan dulu..doakan aku berjaya k..

permulaan bermula..

aku sebagai ketua zon bagi zon sunflowers

Zon Sun Flowers


Tiada ulasan: