JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Selasa, Jun 30, 2009

OOHH MY LALING..DAN MUSIM BUAH KEMBALI...

salam..

dh nak seminggu my laling rosak huhuhu..windu oo..tp tu laa nak wt camno aku xpasti bila rosaknya..tp masa ptg nak g paso malam hari selasa kete aku bunyi bising..aku dh cuak..yelah mana penah rosak camtu sekali..

hari apa ek sebelum tu aku dh antar pada proton kononnya nk tgk apa2 yg patut laa..rupanya mnyk power stering aku bocor..heheh..gantinya?..ermm makan harga byk tu..dlm 800 hui..terkujat aku jap...pk2 last2 aku buat jugak..kononnya jugak aku nak buat kete aku tu simple2 jek..yela cam tuko lampu, eermm buat aligment...tu jek laa..tp tu laa bila suh dia cek..cam2 aku kena adehhh..last2 aku wt yg penting2 jek..

hasilnya?...aku kena harga ni....uwaaaaaaaaaaa



pas servis kat proton...time 2 hari lepas tu kete aku bunyi bising...pehtu aku anto plak kat ayah kawan kepada kawan aku..dlm 2 hari gak kt umah dia..sampai pakcik tu anto pegi balik ke batu caves semua tu laa..tp sian pakcik tu..dia xamik byk pun dari aku..tp cam serba salah plak..dia kata ikhlas..tp still gak kete aku xleh nak elok..stil gk berbunyi yg tah apa2 tu..

last2 aku anto kt mekanik bapak aku hehehe..time ni makan masa 2 hari gak...jumaat tu aku dh cuti dan anto kete kt abah..so abah anto kt mekanik dia..hari isnin gak siap..kebetulan abah plak bz hari ahad tu sebab student baru dh daftar..abah plak terlibat...sebab kena pastikan staff jagaannya buat keje..last2 sambung cuti plak hari isnin tu..akhirnya my laling dh sembuh..hehehe..aku sukaaaaaaaaaaaaaa sangat..dan yg best abah tersayangku menanggung perbelanjaan my laling ku itu..love u abah..

oh ya...sebelum my laling siap hari isnin tu..aku sempat balik kg di N9 ngan mama dan adik2 ku..sebab cousin ku bertunang...wah cousin ku yg cute ni dh bertunang..i jeles u..tp mmg padan gak dk berdua ni..sama2 kecik molek..eheheh

sekitar majlis pertunangan


pas jek selesai majlis aku balik ke umah maklang aku ... kt n9 gak..dekat2 jek umah makcik2 aku ni..aku sempat laa amik buah manggis, rambutan, pulasan ngan makan durian..yum2...biasa laa musim buah tu...lagipun umah maklang aku ni cam dusun jek..semua ada..yg best petik manggis cam petik rambutan...sebab rendah2 jek...


pas selesai kt kg kami terus antar adik aku ke kolej negeri..dan seterusnya aku balik ke rumah family aku...dlm malam juga sampai umah...dan soknya isnin aku bercuti sebab laling ku kembali ke pangkuan ku hehehehe..besttt

1 ulasan:

NAZLIANA SI CUTE berkata...

hoyeeyee dia mkn mangis da..sedap wehh hoye..glurppp