JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Isnin, Jun 08, 2009

HARI MINGGUKU

salam...
hari ahad haritu anak jiranku kawin..pada masa yg sama juga adik aku tasha ada buat makan soto di rumahnya..hari jumaat aku dh balik dh..tp tu laa kereta ku rosak..nak xnak terpaksa laa adik lelaki aku yg amik kt umah sewa...nama pun lelaki..dh kul 10 lebih baru sampai..dh terlelap2 aku..
sampai kt umah, fuh dasyat..5 khemah dh terpacak kt area umah aku..khemah yg dipasang dari umah pengantin sampai laa ke umah aku..umah aku selang 2 umah jek dari umah pengantin..sib baik aku balik malam..xramai dh kt umah cik ton tu huhuhu...

soknya pagi mama aku pegi pahang plak..tp disebabkan makcik2 jek yg nolong kat umah pengantin aku xjadi kuar..segan pun ado..sambil2 tu aku sms dak2 umah sewa dtg ke umah adik aku..mula2 semua xleh nk g..last2 yus, et dan kema jadi dtg...terharu aku..sebab diorang dtg naik komuter sampai ke umah..dh sampai ke komuter aku terus jek aku amik dillah plak dan terus ke umah adik aku..tgk2 atok aku dan pakteh dh ada..hehehe..xlama pastu dtg plak makngah dan sepupuku...
pas jek makan2 lepak jap..dn noor ada call nk dtg..ok gak tu..dtg ngan ipin...dh lama kt umah tasha aku balik umah dlm kul 8 lebih..sib baik ipin sudi anto yuza, kema dan et balik cheras..kebetulan dia nk anto noor balik jugak

kamera xbawak..ni jek leh amik

soknya plak majlis sanding plak..walaupun depan umah jek still gak kuar lambat..aku call dillah dtg umah aku dulu sebelum makan..dlm 12.30 aku dh siap..kebetulan dillah dtg ngan kawan yg lain juga..hahaha.so xdek laa segan...

kuar jek umah aku terus tuju ke khemah depan umah aku..akakak..senang skit..pas makan baru lepak kt umah pengantin..konon nk tgk bilik pengantin, tp pengantin xsiap lagi..so aku lepak jek laa depan umah dia..depan pelamin..tgh2 lepak..kuar flower girls yg cute..bru lepas solek tu...ahaha..kesempatan yg ada aku snap2 dak2 ni..


pas jek azan zohor..dlm 15 minit pas tu pengantin lelaki dan pompuan kuar, erkkkk aku cam terkujat jap, betul ke tu pengantin pompuan..isk2 jahat aku ...tp tu laa umo baya aku..tp huii..muka dia terlebih matang plak..xkisah laa asalkan dia bahagia, kawin jugak..aku ni xkawin wakakaka...

lama gk aku melepak kt majlis ni..tp tu laa sib baik ada member...ramai tul org buat ketupat time tu..ala biasa laa...

dlm kul 3 lebih aku balik umah...aku rasa pening2..huhu..last2 naik bilik letak kepala langsung xsedo apa..last2 nk dkt 6.30 pehhhhhhh lama giler terlelap..byk aji laa tu dlm makanan.

dh sedo diri aku terus g mandi..siap2 sebab abah nk anto nabila balik kolej..dan terus anto aku sekali..adik aku blajo kt seremban..nk kesana g tesco beli barang dh terus anto dia..anto aku dlm kul 9 lebih...kuar highway mak ehhhhhhhh byk kete wei...sampai dlm kul 11 gak kut aku..huhuhu..letihnya..sib mata xngantuk..sebab tido xingt dunia...dlm kul 1 gak tido..tu pun melayan si yuza membasuh kain..aku xlarat dh,..last2 tido juga aku akhirnya hehehe

Tiada ulasan: