JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Jumaat, Oktober 17, 2008

HARI RAYA DAN BESDAY

ermm..agak lama aku menyepikan diri..raya dah nak habis...selamat hari raya tuk semua..thn ni raya aku xdek laa sehebat dulu..aku pun dh dewasa..dh xrasa semua tu lagi..cam thn2 yg sudah aku beraya di n9..dh 2 tahun kami sekeluarga beraya tanpa nenek..aku memanggilnya wan..aku ingat lagi, arwah wan laa yg selalu bising pasang langsir, susun cawan/gelas...kemas umah..macam2 karenah yg aku dpt tgk..kadang2 arwah mengamuk jugak..tp kejap jek..cucu dia semuanya degil..termasuk laa aku..tp semua tu dh berakhir sekarang..aku rindu sangat kt wan..camner dia kt 'sana'? moga2 dia ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman hendaknya aminnnnnnnn....


gambar2 raya...



















aku sayang family ku...love u all...selamat hari raya maaf zahir dan batin....

oh ya...sempena raya juga..tarikh lahir ku jatuh pada raya yg ke 10...xdpt sambut ngan family...aku xsangka jemputan untuk meraikan besday ku telah dirancang rapi oleh en.eshail..dia mengajak aku dan kawan2 yg lain ke asia cafe...tp kelakar masa mula2 sampai aku ingat tempatnya tutup..rupanya masuk kt dalam tempat dia mmg bagus jugak..aku dan rizal dh janji ngan abg eshail sampai sana selepas kul 9.00 mlm..aku sampai dlm 9.30...yg hadir masa tu aku, rizal,..tunangnya ayu..noor, yus, fid, et..yg lain semuanya kenalan eshail...sebelum kesana yus dan fid g beli kek ...best tul kek tu..terharu sungguh rasanya masa diorang raikan tu..siap nyanyikan tuk aku..dh lama dh x menraikan besday ni..apa pun tq my fwen...love u all




aku selitkan beberapa pic












Visit Cute-Spot.com!

Tiada ulasan: