JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Selasa, Oktober 28, 2008

HARI MINGGU KU

Dear Diary...

hati aku mmg xtenang skrg ni...aku nk ketenangan...mmg dari luaran aku nampak happy...tp hati aku ada org yg faham??..setakat ni xdek lagi...hari minggu penuh dengan undangan rumah terbuka...ehek..cam glamour plak ..tp aku xdpt nk hadirkan diri tuk 1 hari..cukup laa aku g umah k.wa...


ermm..k.wa yg aku kenal masa aku keje kilang dulu..rindunya suasana keje kilang.
dh ramai org baru kt department ivc tu...sebelum aku ke umah k.wa aku ke umah tasha...mak mertuanya ada kt situ...sempat gak aku merasa masakan tasha ptg tu...aku lepak umah dia sampai kul 8..padahal aku dh janji ngan dillah nk ke umah k.wa kul 8 gak...kelam kabut aku balik tuka baju..dn jemput dillah kt umah kul 8.30..sib baik dia xmarah...tp xbest plak aku pakai suar dillah kai ju kurung xpek laa..
aku sampai umh k.wa dh kul 9 lebih..salah umah..eh silap salah blok..sib baik k.wa kuar kekeke..


sampai kt umahd ia tgk ada anak2 dia jek..so xdek laa segan aku ngan k.wa...kalau ada laki dia aku segan jugak...masakan mee k.wa mmg best...pedas huhuhu3...dilah mmg xtahan pedas sungguh laa huhu...lama gk aku lepak umah k.wa...dlm kul 11 dh gerak balik...sebelum tu sempat la amik pic kenangan sedas dua..

















soknya plak aku buat keputusan nk anto kete aku ke bengkel...semuanya sebab kete kesayangan ku itu...macam2 masalah...terbang gak laa 250 ...mau makan meggi aku ... abah ngan mama terkejut sampai mahal camtu...tp aku tau tu semua pasal kete...ni laa padah beli kete second..tp aku mmg xreti nk jaga sungguh kete aku tu laa.....aku kena tau gak pasal kete ni..xbanyak skit pun jd laa..ada gak laa mamat kt bengkel tu ajar serba skit pasal kete ni..pompuan mesti kena tau gak...iyer2 aku tau tu...mamat tu leh bebel kt aku plak...

apa pun pasni kena laa rajin2 tgk kete...


















oh ya...selamat pengantin baru k.nani..semoga k.nani berbahagia hendaknya dengan suami tercinta...pedulikan cakap org pasal k.nani...apa yg dh lepas harap k.nani xkenang dh..














cantik dh skrg k.nani pakai tudung..semoga k.nani dh anak2 k.nani dpt terima org baru dlm hidup..aman dn bahagia..aminnnnnnnnn...



Visit Cute-Spot.com!

Tiada ulasan: