JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, Oktober 19, 2008

WAHAI HATI

dear diary....

aku ingin mengadu kepadamu...hatiku sakit...sakit sebab ermmmm...entah laa..aku sendiri pun susah nk luahkan...kadang2 aku menyesal ngan apa aku buat selama ni..kalau laa boleh diputarkan waktu aku pasti betulkan kembali masalah tu...kadang2 aku pk jahat sangat ke aku ni?... kadang2 bila aku baik ngan seseorang ... org tu mesti xrapat dh ngan aku pastu...cam ada sesuatu jek...dh 5 org kawan yg penah rapat dulu mula menjauhkan diri aku..kenapa?? apa salah aku??? cuma 3 org dh mula berbaik ngan aku...
salah sorang kawan ku itu dh disahkan mengandung setelah 2 tahun berkahwin...alhamdulilah,...aku gembira sangat mendengarnya...tp nape aku org yg lambat tahu?...aku dpt tahu pun dari rakan serumahku...iyer dia salah seorang yg xrapat dh ngan aku...kadang2 aku menangis mengenangkan sikap dia kt aku...tp nape?..aku buat apa ngan dia??? masa bulan puasa aku ada teserempak ngan dia ..sempat aku ucapkan tahniah...dia senyum jek...xpek laa asalkan aku tegur dia..walaupun nk dekat 1 thn jugak aku x borak ngan dia...sejak aku ckp yg dia sombong kt aida...dia ada call aku ckp yg dia bz..bukan xnak tegur..tp bz??..pelik plak..xpek laa suka hati dia laa asalkan aku ada lg kawan2 lain yg baik ngan aku...

mlm td aku lipat kain...kadang2 aku ni malas skit nk lipat kain...adeh..sehari aku x buat keje..aku ni skrg dh malas nk keje...xtahu laa nape..makin malas plak...kalau buat keje pun yg urgent jek..
nape ek aku skrg ni..tgk citer kt tv pun aku xtahu citer apa ...tgk citer gadis melayu..adeh lembab giler...last2 tgk ku seru...ok gak citer tu..cuma dh tgk setengah jek..habis citer tu aku tgk plak citer org buta...ok gak citer tu...terpk cinta mmg xkenal siapa...tp cinta aku bila nk menjelma?? aku tunggu ermmmmmmmmm

Tiada ulasan: