JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, November 14, 2010

SHOPPING AJER

salam

aduhh...hari perabih duit tau....xtau laa setan apa yg dh rasuk kui3...ari sabtu aku g shopping ngan ct rosidah...rncang awal tau...cam2 nk beli kt dlm pala nih..tp yg penting ak nk cari kasut sukan..4 running tu...kasut gue agak keuzuran skit...bukan skit dh ...banyak ok...

permulaanya nk servis kete jek...tp bila pk balik..ada rezeki skit..so ak nk lekatkan laa ngan beli kasut sukan...target adalah ADIDAS..bajet bawah rm 200.00...best gk shoping ngan CT...so ak leh servey sepuas2 hati ku..sebab dia pun kaki beli kasut sukan nih..dia tau mana yg ok dn xok..kalau ak beli sendirik tah apa2 laa ak beli...

habis servis kete mmg lambat..aku pn tension, p pueh hati aa...sib baik ct sabo menantiku eheheh...habuannya dia aku kena banje mkn laa...kt kenny roges ...pehhh xleh blah siutt...kami shopping kat mines jek...tp penat gak laa jalan...nk tgk wayang tayangan semua xbest...last2 balik dlm kul 8 lebih..perut lapor balik...

pe lg call nai yg tinggal sorang2 kt umah ajk mkn...dlm kul 10 gak smpai umah..pehh letih + pueh ati pe yg ak beli dh dpt..p xsmpat nk snap pic..nanti2 laa kalau ada masa ak amik pic dn tempek kt jurnal nih...

next jalan2 aku ke johor...ahhh xsabar laa plak..hope ak dn family selamat pergi dn kembali aminn

Tiada ulasan: