JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, April 25, 2010

YEAH...HARI NI DPT GAK KUAR

Salam....

hari ni ahad...kalau dh hari minggu aku mmg bangun awal...selalunya lewat gak laa..tp kt umh family ku agk awal gak laa aku bangun hehehehe
bangun2 pg td mama gosok baju..untuk tgk org kawin tgh hari nanti...abah plak tgh bersiap untuk pegi menolong lagi kt umah makcik siti tu..mama siap pesan suh aku sediakan bekpes tuk adik2...adehhhhhhhhhhhhh malehnya...sebab mama pn nk ke umah makcik siti..

pk2 malas nk masak bekpes dlm pala dh pk nasi lemak jek laaa...so gosok gg, bsuh muka dan terus kuar..ahahaha xmndi pn..maleh...tgk kete mama xdk plak...1 keje plak nk g bilik amik kunci kete aku...sambil panaskan enjin aku pk nk beli kat mana bekpes ni...asyik org sama bosan gak ....so aku putuskan beli jek kat bukit putra...pas jek beli paper aku gerak ke bukit putra...

cm biasa pas jek kems layan tv melodi dan csi...aku putuskan tuk ke nilai 3 pas asar jek...lg pun hari ni panas (bahang) lain macam...mmg xsenang duduk aku kt umah...sambil menanti kul 4.30...aku tgk tvdannnnnnnnnnn tasha dan suaminya dtg....hantar lagi beg2 tuk dia pantang nanti...heeeeeeeeeee bila laaa nk kuar baby tu...xsabar tau...adik ku bgtau kemungkinan akan overdue...pehhhh biar betik...sebab baby dia makin berat...kali ni dh 3.5 kilo...peh...adik aku kabo..kalau xbersalin jugak sampai 6hb mei...dia akan kuarkan jugak baby tu...aku harap semua selamat...

sebelum kuar..aku call dillah dulu...harap2 dia xkeje...dan bleh kuar ngan aku..sib baik dia xkeje...kul 5 pas asar aku gerak amik dillah kat umah...1st aku nk beli yelahhhh t-shirt...dan traksuit tp hampa laa sebab t-shirt jek yg aku pt cari...yg lain xdek laa plak...xpek laaa bukan rezeki aku...pe pun aku seronk hari ni...dpt kuar, jalan2 dan bercerita ngan kawan baik ku...semoga persahabatan kita kekal selamanya amin...

Tiada ulasan: