JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Sabtu, April 24, 2010

PEHHH..BORING SIUTTTT

Salam...

pagi ni agak lewat aku bangun...ermmm biasa laa pas subuh aku pe lagi..membuta laa...lm kul 9 lebih terjaga..bangun2 tgk semua xdek..aaa sudah diorang ke mana plak??..rupanya jiran ku ada kenduri kawin hari ni...adik aku si azli plak ada exam muet..adik aku yg bongsu plak g skolah..ada skolah ada koko..dn sorang lagi adik plak g blajo kete..yg no 3 lom balik keje shif dia..mama ngan abah lama dh bertandang umah jiran 'makcik siti' untuk bantu apa2 yang patut...

bila turun dari bilik...bekpes semua dh tersedia...ahaaha..pe pnya anak dara kan???..pemalas...tgk bawah tudung saji rupanya mama masak nasi goreng...huiii ada plak roti canai...ermm..mana xsihat anak dia nih...

selesai bekpes..aku mengemas umah...sambil dgr radio sinar...putarkan lagu2 kesukaan ku..eheheh..biasa laa minah jiwang...uwekkk...pas jek mengemas, abah balik jap...sempat pesan..."long..mama ada kuarkan ikan..suh masak sambal cili api..." ooo dlm hati aku..patut laa nampak ikan kt sinki...ermmmm nak xnak aku masak gak..hari ni tuka menu...aku masak ikan tenggiri masak tomato, sayur cmpur dan pucuk ubi tempoyak...aku ingt kan mama g kenduri kawin..rupanya baru nk tlg2 sedia barang jek...sooo kenduri nya ahad ni...

pas jek masak sorang2 adik aku balik..terus makan...aku??? lom mndi lagi...adehhh jam h kul 2 lebih...zohor pn xlagi...pe lagi...cepat2 naik bilik...amik tuala dn zommm turn bawah balik mandi dan terus solat...pas solat...makan dan layan FB....ari ni malas skit nk jlan2...aku xdk mood nk kuar...ingt sok nk ke nilai 3...kut2 rajin laa...

pe pun hari ni mmg boring giler...nak kuar malas...pecah rekod aku langsung xkuar umah...tak langsung lepas pagar umah pn lagi...pehhhhhhhhhhhh...mmg boring siuttt...sok aku menantikan hari yang gmbira...aminnn

Tiada ulasan: