JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Isnin, Disember 21, 2009

KISAH TERBARU KU...

salam
peh lama sungguh aku meninggalkan blog aku..tp biasa laa aku giler ngan FB kekeke..banyak sangat citer yg aku nk citer, well biasa laa ngak bisa citer semuanya..pada aku kenangan pahit atau manis semuanya penting bagi aku..kadang2 xsemua benda leh dikongsi, tp kalau perlukan seseorang tuk berkongsi itu perlu, sebab xmembebankan kita dimasa akan datang, mana tau leh sakit jiwa menyimpannya kan kan??
1st pasal kete aku, alhamdulilahhh setelah aku jual kete aku yg lama, aku dh pun memiliki kete ku yg baru..SAGA BLM BLUEBERRY TEA..cam2 halangan gak sebenarnya..dimulai ngan kete lama..aku tolak kt proton aja..bila call tmpt kete lama tu hutang aku masih ada 9000 lebih gak..takut gak kalau tolak dpt kurang dr tu..so setelah adakan perbincangan dpt gak akhirnya ayah aku tolak kt proton ngan bayaran yg perlu dibayar..so aku xperlu tambah apa2..kebetulan nasib aku baik, loan aku lepas..alhamdulilahh..pas jek setel kan macam2 borang dan sain macam2 borang akhrnya pemilihan kaler..disebabkan kaler biru dn hijau dh xdek aku nak amik kaler merah..tp bila org proton tunjuk kaler baru (blueberry tea) aku terus setuju hehehe..pernantian selama 1 bulan gak sebenarnya..akhirnya pada khamis 17/12/2009 kete tu ada...ayah aku jemput aku kt umah sewa pakai kete aku tu...best giler..almaklumlaa susah gak xdek kete..aku xnak menyusahkan org nak anto aku kesana kemari..dan jugak xnak menyusahkan org kalau aku nk g mana2 yg aku suka..xbest k... pe pun dh ada kete pun xleh gak nk g sronok2 gak sebab kali ni dh lebih bayo dari kete yg sebelumnya..so kereta pun 1 harta gak kan?..aku sayang harta aku gak..kesayangan aku yg baru...so ni laa kete aku yg baru ....



oh ya...baru2 ni aku ke lenggeng..jumpa member yg dh lamaaaaaaaaa sangat xjumpa..lebih 10 tahun rasanya..sejak 1996..so kebetulan dia melangsungkan perkahwinan, aku dijempt..so aku gembira sangat2 sebab member yg dulu sekatil dan sebantal masa di asrama dulu dpt jumpa thn ni...adeh...terharu sungguh rasanya..dia jadi pengapit masa k.yan kawin..aku dulu pun 1 dorm gak ngan k.yan..walaupun kejap jek jumpa, tp tu laa kenangan indah bg aku..aku harap dpt g plak time ina kawin..

di majlis k.yan...

ina, k.yan, me ngan fatin

dh akhir tahun dah..kejap jek rasa..pejam celik dh nak masuk 2010..aku harap tahun depan aku punya kenangan indah lagi..thn depan gak insyaAllah aku dpt anak buah yg pertama..aku bersyukur sangat setelah 2 tahun menanti si kecik tu nanti..pe pun aku harap tasha dlm keadaan yg sihat dn jugak dpt baby yg sihat dan comel...aminnn...


so azam baru apa ek?..xnak laa pk kang takut xjadi kakaka...pe pun aku harap aku punya kenangan yg terindah thn depan..insyaAllah ..doakan terbaik tuk diri sendiri gak aminnnnnnn...selamat tinggal 2009...

3 ulasan:

RiZaL berkata...

nk cover no. plet konon.aku dh naik pun,duk dpn lagi..drebar bwk kn g mkn kt makyong...aircond xkuat,muzik xdgr..kata kete br..WTH!!!!mwahahahahahaha(gelak org jahat mcm bang2 boom)

RiZaL berkata...

saga BeLoM What The Hell!!!!haishhhh..... :p

NaNa berkata...

kuang ajo laa tu..jeles laa tu..ckp laa jgn memalu plak..awww..