JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, Mac 15, 2009

AKU PLAK YG DEMAM DENGGI ....

salam...

hari jumaat 6 mac 2009 adalah hari yg rasanya malang bagi aku...aku sempat ke tempat keje sampai kul 10 lebih jek...sebenarnya rasa nk demam sejak rabu lagi...sebab aku dh mula rasa xsedap badan...tp hari jumaat laa hari yg dh teruk sangat rasanya...aku xleh nk duk lama kt opis sebab badan rasa bisa sangat..aku gagahkan gak kaki ni ke parking kete yg bg aku jauh gak laa...aku dh mula pitam bila dah sampai kete...so kena cool down dulu baru aku start kete...sib baik laa sampai umah..aku dh cam lalok pening tdo sampai xingat dunia...sampai laa housemate aku balik keje...rasa badan aku yus kata panas giler...aku xrasa sangat pun kekeke..dh sedar skit tu pun aku xleh nk bangun sebab nk pitam..ye laa aku kalau demam mmg xmau makan...minum pun x..mana xpitam..yus mintak tlg kt nai anto aku kt klinik...sib baik ada nai...leh laa tlg bawak g klinik...aku sampai ke klinik saleh dlm kul 8 lebih rsnya..entah xtgk jam..sib baik xtunggu lama ...doktor pun suspek aku denggi...adehhh lemahnya rasa badan ...

soknya aku balik umah family aku kt bangi...sebelum tu aku anto yus dan et ke komuter dan sib baik aku ada teman balik ke bangi iaitu noor...sebab dia nk jumpa kekasih hatinya IPIN...sian noor dh sampai umah aku to aku xterlayan sebab pala aku cam ada batu jek..berat sangat...tp sib baik mama ada leh laa layan skit2 walaupun mama bz sebab ada kenduri sambut menantu kt belakang umah aku...hari minggu tu aku mmg terlantar habis..makan pun x..minum pun kureng...kononya selasa nk keje sebab cam dh rasa ok skit...hari isnin aku balik cheras balik...sebab nk keje hari selasa tu...tp hampeh bila nk gosok baju aku dh pitam balik..so sambung lg cuti..xleh jadi ni mati kutu aku dibuatnya kat umah sewa aku tu...dn hari2 gak aku kena bebel ngan yus sebab xmkn ngan xminum air banyak..haiiiiiiii laaa nasib...tp aku terharu gak ye laa ada gak yg amik berat pasal aku tq yuza dan et...x lupa gk kt noor...

so hari ni aku dh semangat nk keje...selera makan aku pun dh ok gak ... walaupun xleh nk mkn cam dulu...sebab aku nk cam nk muntah balik apa yg aku mkn...pe pun aku dh xmati kutu kt umah tu best dh keje balik...

1 ulasan:

Illya LeYa berkata...

ermmm....kesiannyer nana..tp alhamdulillah..skrg dah ok kan..
sukur laa..