JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Rabu, Julai 24, 2013

NAK GELAK KE NAK SIMPATI??

salam

pagi-pagi aku dah dikejutkan dengan sorang opismate aku nih...datang ke tempat aku dengan rupa dan pakaian yg agak selekeh dan tak terurus...masa nak log in masuk kerja di komputer aku..aku perhati tangan dia mengigil...dalam hati..kenapa plak minah nih??..bila tanya dah mula bergenang air mata dan tak boleh nk ckp..ok fine aku bagi dia bertenang dulu sebelum bercakap..dan dia pun menuju ke bilik sebelah..nak betulkan tudung...

tak lama datang plk k.liza nak mnta first aid.. .eh...buat apa plak..dia cakap member aku tu jatuh..luka teruk gak..ooo jatuh ke..ingat nape...tak tau lagi citernya...p laa jenguk...tgk mmg teruk gak luka nya ..dan jalan pn tak berapa nak betul..kesian ak kt dia nih..

yg babak ni xleh tahan..bila tau dia jatuh sebab kena keja anjing...adehhhhh memula mmg takut dan seram..sebab aku mmg lalu tempat yg dia kena ni..sampai 6 ekor..mana tak takut..tpi sekor jk laa yg keja..yg lain menanti untuk menerkam kut..mmg simpati gile laa aku kt member aku nih..pegi kecemasan n buat scan takut kaki terseliuh teruk ke..so dapat laa dia mc 2 hari...

bila ingat balik dia kena camtu..lawak pn ada..sampai doc kecemasan cek dia pn leh gelakkan dia..dak opis aku yg lain lagi laaa..apa pun..selepas ni ..kena berwaspada dengan anjing liar nih..mmg menakutkan sebab macam2 jugak aku dengar pasal anjing liar nih..boleh bawak mati jugak..apa pun alhamdulilah kawan aku ni cuma cedera skit kat lulut, siku n telapak tangan dia..sib baik takde menda yg serius..waaaaaaaa nak bawak kete laa camni hari2 fuhhhhhhhh

Tiada ulasan: