JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, April 01, 2012

SELAMAT PERGI DAN KEMBALI

salam


masa menaip ni..(baru jek terima call dari abah) tetiba aku sebak..sebab tetiba jek perasaan rindu tu datang kat mama n abah...hari ni (AHAD 1April) pagi2 kul 3.15 pagi..ak dapat msg dari abah yg dia dah sampai ke madinah (waktu madinah kul 10 mlm)...alhamdulilahhhh...selamat sampai dah ...ak harap diorang pun selamat jua kembali....dengar suara di telefon kemain ceria lagi..ahahah sempat pesan suh kejut adik bongsu ak sekolah bagaii...




syukur Ya Allah...keinginan mama dan abah tuk ke tanah suci termakbul..semoga pemergiannya dipermudahkan dan dapat beramal...aku harap mama dan abah dikurniakan kesihatan yang baik...dan lastnyaa...ak dah tak sabar nak tunggu mereka balik...tu lom g haji...moga2 mama dan abah leh pergi haji plak...insyaAllah...


3 ulasan:

Elia Si Jejariruncing berkata...

sabar ye dik.. semoga abah n mak awk pergi dn pulang dengan selamat..aminn

NaNa berkata...

uiks...terperanjat jap...cam kenal jek..ahaha..tq sbb sudi singgah blog kita...

adik ke?..kita kakak laa syg..insyaAllah..aminnn

athirah berkata...

seronoknyee dpt pegi mekah.bilalah sye dpt merase

http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/08/apa-la-sangat-bakti-siswa-ni.html