JoM KiTa FoLLo-FoLLo ehe...

Ahad, Mei 11, 2008

SLAMAT HARI IBU

pagi ni aku kena g klinik fisioterapi, ada temujanji yang 1 hehehe...semua pasal sakit belakang yg aku alami dan berat badan yang makin bertambah...ermmmm aku risau sebenarnya...dia nak buat apa ek?..sebab dr. yang merawat aku sebelum ni kata dia akan bg benda kt kaki aku ni ...benda panas..huiii seriau jap..benda panas?..dia nak tekap ke? ngeee ...aku harap xdek menda laa..aku xbalik umah lagi, padahal aku tau hari ahad adalah hari ibu...selamat hari ibu mama...semoga mama menjadi mama yang terbaik dalam hidup k'long...k'long sayang sangat kat mama...


hari sabtu dn ahad ...ermm hari minggu...aku xg mana2 pun..duk umah tido ermmm mana laa badan xgemuk...huiii malas punya pasal...pe nk jadi..mmg duk umah membosankan aku ...tp nk buat camne..aku xtahu nak g mana..duit pun kureng yelah dh tgh bulan...
semalam aku dpt sms dari N...aku tahu dh pa yg dia nak..aku dh pening..mmg pening..camne aku nk ckp ngan dia ek??..ya Allah berilaa aku kekuatan...dlm menghadapi masalah yg sulit ini...beri laa aku ketabahan yang kuat...

Tiada ulasan: